Responsive Ad Slot

blog
EĞİTİM VE TEKNOLOJİ

13 Eylül 2022 Salı

/ by Keyifli Lezzetler

EĞİTİM VE TEKNOLOJİ

EĞİTİM VE TEKNOLOJİ


EĞİTİM VE TEKNOLOJİ


Teknolojinin eğitimde aktif kullanımı eğitimi olumlu anlamda değiştiridiğini düşünüyorum ve daha fazla öğrenim fırsatı sunduğunu düşünüyorum. Hem öğretmenler hem de öğrenciler çeşitli eğitim teknolojilerinden yararlanıyor, öğretmenler teknolojiyi sınıflarına nasıl entegre edeceklerini öğrendi ve öğrenciler teknoloji ile öğrenmeye başladı ve daha fazla ilgi duyulmaya başlandı . Eğitimde teknolojinin kullanımı eğitimin de sınırlarını kaldırmış oldu, hem öğrenciler hem de öğretmenler eğitim teknolojilerinden yararlanarak  gerçek zamanlı olarak işbirliği yapmış oldular.

Teknoloji, artık cebimizden tutun her yerde olduğu için mobil  öğrenme ve uzaktan eğitimin büyümesine yardımcı oldu. İnternet teknolojisinin kullanımı, öğretmenlerin yatılı öğrencilere ulaşmasını sağladı ve ayrıca gelişmekte olan ülkelerden gelen öğrenciler, uzaktan eğitim kurslarına abone olmak için internet teknolojisini  kullandılar. Birçok üniversite ve lise ve kolej sanal derslik oluşturarak online eğitim vermeye başladılar.

Eğitim teknolojilerindeki gelişmeler eğitim sektörümüzde olumlu sonuçlar vermiştir. Bu yeni eğitim teknolojileri hem öğretme hem de öğrenme sürecini ve bilgiye ulaşıp tekrar tekrar aynı konu üzerinde durup tam öğrenmeyi sağlamıştır, teknoloji, bilgisayarlar, ipad'ler, akıllı telefonlar, akıllı dijital beyaz tahtalar gibi dijital öğrenme araçları aracılığıyla sınıfları dahada modernize etti .Öğrencinin öğrenmeye yönelik katılımını ve motivasyonunu artırdığını düşüyorum.

Hiç yorum yok

Kaçırmayın
© all rights reserved
made with by templateszoo